Zastosowanie ledów w oznakowaniu szyldów sklepowych
Reklama na rynku lokalnym jest wyjątkowo istotna, a jednym z jej elementów jest dobry szyld. Powinien skupiać na sobie uwagę przechodniów, informować ich o tym, gdzie znajduje się wejście do sklepu oraz co mogą kupić wewnątrz. Osoby, które znają już dane miejsce, można w łatwy sposób przyciągnąć ponownie, informując o promocjach i atrakcyjnych rabatach. Dowiedz się, jakie może być zastosowanie LED-ów w znakowaniu szyldów sklepowych.
Zastosowanie LED-ów w znakowaniu szyldów sklepowych
Zastosowanie LED-ów w znakowaniu szyldów sklepowych jest obecnie wyjątkowo szerokie, co wynika z zalet ich stosowania – są energooszczędne i wygodne w użytkowaniu. Można wykorzystywać je po to, by wskazywać drogę, wyświetlać nazwę marki czy informacje o tym, co aktualnie znajduje się w promocji. Szyldy LED przyciągają uwagę i są widoczne nawet przy najgorszych warunkach pogodowych takich jak deszcz, śnieg czy mgła. Pozwalają także kreować nastrój wewnątrz sklepu.
Przeczytaj również: Jak wyróżnić swoją firmę za pomocą plandeki?
Dlaczego warto wybrać telebimy LED-owe?
Podstawowym i najbardziej wydajnym sposobem na uzyskanie pięknego, kolorowego szyldu jest telebim LED-owy. Jego największą zaletą jest to, że można dowolnie modyfikować wyświetlane na nim treści oraz sterować nimi przy pomocy pilota. Ekrany zewnętrzne LED są w pełni odporne na trudne warunki pogodowe i co najważniejsze – doskonale widoczne również po zmroku w przeciwieństwie do tradycyjnych szyldów. Ma to duże znaczenie szczególnie w zimie, gdy zaczyna się ściemniać już o godzinie 15. Wyświetlany potencjalnym Klientom przekaz może być widoczny nawet z 60 metrów.
Przeczytaj również: Oklejanie szyb i witryn sklepowych w Poznaniu - sposób na atrakcyjną reklamę
Jakie są alternatywy dla telebimów?
Alternatywą dla telebimów mogą być mniejsze wyświetlacze reklamowe, które podobnie jak te modele wyświetlają kolorowe, estetyczne reklamy. Dobór wielkości oraz kształtu wyświetlacza LED nie stanowi najmniejszego problemu, ponieważ wybór na rynku jest ogromny. Oferuje je przykładowo producent i dystrybutor ekranów LED-owych ECO LED, który specjalizuje się w wytwarzaniu podświetlanych nośników reklamy.
Przeczytaj również: Czy potykacz przyda się jedynie w branży gastronomicznej?
Zamiast kolorowych wyświetlaczy i telebimów można zdecydować się również na proste, jednokolorowe wyświetlacze graficzno-tekstowe, które najczęściej umożliwiają wyświetlanie nazwy, logotypu, godzin otwarcia lub aktualnych promocji. Dużą popularnością cieszą się także krzyże apteczne.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana