Artykuł sponsorowany

Zastosowanie ledów w oznakowaniu szyldów sklepowych

Zastosowanie ledów w oznakowaniu szyldów sklepowych

Reklama na rynku lokalnym jest wyjątkowo istotna, a jednym z jej elementów jest dobry szyld. Powinien skupiać na sobie uwagę przechodniów, informować ich o tym, gdzie znajduje się wejście do sklepu oraz co mogą kupić wewnątrz. Osoby, które znają już dane miejsce, można w łatwy sposób przyciągnąć ponownie, informując o promocjach i atrakcyjnych rabatach. Dowiedz się, jakie może być zastosowanie LED-ów w znakowaniu szyldów sklepowych.

Zastosowanie LED-ów w znakowaniu szyldów sklepowych

Zastosowanie LED-ów w znakowaniu szyldów sklepowych jest obecnie wyjątkowo szerokie, co wynika z zalet ich stosowania – są energooszczędne i wygodne w użytkowaniu. Można wykorzystywać je po to, by wskazywać drogę, wyświetlać nazwę marki czy informacje o tym, co aktualnie znajduje się w promocji. Szyldy LED przyciągają uwagę i są widoczne nawet przy najgorszych warunkach pogodowych takich jak deszcz, śnieg czy mgła. Pozwalają także kreować nastrój wewnątrz sklepu.

Przeczytaj również: Jak wyróżnić swoją firmę za pomocą plandeki?

Dlaczego warto wybrać telebimy LED-owe?

Podstawowym i najbardziej wydajnym sposobem na uzyskanie pięknego, kolorowego szyldu jest telebim LED-owy. Jego największą zaletą jest to, że można dowolnie modyfikować wyświetlane na nim treści oraz sterować nimi przy pomocy pilota. Ekrany zewnętrzne LED są w pełni odporne na trudne warunki pogodowe i co najważniejsze – doskonale widoczne również po zmroku w przeciwieństwie do tradycyjnych szyldów. Ma to duże znaczenie szczególnie w zimie, gdy zaczyna się ściemniać już o godzinie 15. Wyświetlany potencjalnym Klientom przekaz może być widoczny nawet z 60 metrów.

Przeczytaj również: Oklejanie szyb i witryn sklepowych w Poznaniu - sposób na atrakcyjną reklamę

Jakie są alternatywy dla telebimów?

Alternatywą dla telebimów mogą być mniejsze wyświetlacze reklamowe, które podobnie jak te modele wyświetlają kolorowe, estetyczne reklamy. Dobór wielkości oraz kształtu wyświetlacza LED nie stanowi najmniejszego problemu, ponieważ wybór na rynku jest ogromny. Oferuje je przykładowo producent i dystrybutor ekranów LED-owych ECO LED, który specjalizuje się w wytwarzaniu podświetlanych nośników reklamy.

Przeczytaj również: Czy potykacz przyda się jedynie w branży gastronomicznej?

Zamiast kolorowych wyświetlaczy i telebimów można zdecydować się również na proste, jednokolorowe wyświetlacze graficzno-tekstowe, które najczęściej umożliwiają wyświetlanie nazwy, logotypu, godzin otwarcia lub aktualnych promocji. Dużą popularnością cieszą się także krzyże apteczne.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.