Artykuł sponsorowany

Opracowanie strategii komercjalizacji powierzchni handlowych

Opracowanie strategii komercjalizacji powierzchni handlowych

Inwestycja w nieruchomości handlowe może być bardzo opłacalna. Aby w pełni wykorzystać ich dochodowy potencjał, przygotowuje się tzw. strategie komercjalizacji powierzchni handlowych. To właśnie one pomagają podejmować mądre decyzje, a potem działania, które ostatecznie przekładają się na wysokie i stabilne przychody. Dowiedz się więcej o tym, na czym polega opracowywanie takich strategii.

Czym są strategie komercjalizacji powierzchni handlowych?

Komercjalizacja powierzchni handlowej to wykorzystanie jej w celach komercyjnych, czyli po to, żeby przynosiła zysk. Ponieważ jednak nieruchomości przygotowanych na potrzeby handlu jest coraz więcej, konieczne okazuje się coś więcej niż tylko wystawienie ogłoszenia o możliwości najmu. Trzeba np. przygotować ofertę, która będzie przyciągała firmy handlowe nastawione na długofalową współpracę. Jeszcze zanim się ją przygotuje, należy też zbadać konkurencję, rynek, przeanalizować mocne i słabe strony nieruchomości oraz ocenić jej potencjał. Wszystko to robi się po to, aby ustalić jak najkorzystniejszą strategię komercjalizacji powierzchni handlowej.

Dobrze przygotowana strategia poprzedzona gruntowną analizą pomaga wyznaczyć realistyczne, a przy tym ambitne cele i dobrać najlepsze metody ich realizacji. W przypadku komercjalizacji powierzchni handlowej celem będzie maksymalizacja zysku oraz dążenie do unikania lub zminimalizowania okresów przestojowych.

Kiedy należy przygotować strategię komercjalizacji?

Strategię komercjalizacji powierzchni handlowej najlepiej jest przygotować już na etapie planowania inwestycji. Warto to zrobić, ponieważ dzięki temu w czasie budowy obiektu można:

  • pozyskać większą liczbę inwestorów,

  • wybrać najbardziej pożądanych najemców i skierować do nich dobrze przygotowaną ofertę,

  • podjąć działania marketingowe, które wzbudzą zainteresowanie potencjalnych klientów,

  • celowo kreować wizerunek nieruchomości.

Im szybciej zacznie się przemyślane działania informacyjne i marketingowe, tym prędzej nieruchomość zacznie przynosić zyski. Firma REALM Sp. z o.o. opracowuje specjalne strategie komercjalizacji powierzchni handlowych w oparciu m.in. o dokładną analizę lokalizacji obiektu i jego potencjału. Specjalizuje się w wynajmie parków i centrów handlowych. Wieloletnie doświadczenie zespołu firm takich jak ta przekłada się na jego wiedzę i kompleksową obsługę. Dzięki ich wsparciu i fachowemu doradztwu właściciele obiektów handlowych, deweloperzy i inni klienci mogą mieć pewność, że ich przychody nie będą pozostawione przypadkowi.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.