Opracowanie strategii komercjalizacji powierzchni handlowych
![Opracowanie strategii komercjalizacji powierzchni handlowych Opracowanie strategii komercjalizacji powierzchni handlowych](https://d2yvmenv39glx3.cloudfront.net/images/f-226230-opracowanie-strategii-komercjalizacji-powierzchni-handlowych.jpg)
Inwestycja w nieruchomości handlowe może być bardzo opłacalna. Aby w pełni wykorzystać ich dochodowy potencjał, przygotowuje się tzw. strategie komercjalizacji powierzchni handlowych. To właśnie one pomagają podejmować mądre decyzje, a potem działania, które ostatecznie przekładają się na wysokie i stabilne przychody. Dowiedz się więcej o tym, na czym polega opracowywanie takich strategii.
Czym są strategie komercjalizacji powierzchni handlowych?
Komercjalizacja powierzchni handlowej to wykorzystanie jej w celach komercyjnych, czyli po to, żeby przynosiła zysk. Ponieważ jednak nieruchomości przygotowanych na potrzeby handlu jest coraz więcej, konieczne okazuje się coś więcej niż tylko wystawienie ogłoszenia o możliwości najmu. Trzeba np. przygotować ofertę, która będzie przyciągała firmy handlowe nastawione na długofalową współpracę. Jeszcze zanim się ją przygotuje, należy też zbadać konkurencję, rynek, przeanalizować mocne i słabe strony nieruchomości oraz ocenić jej potencjał. Wszystko to robi się po to, aby ustalić jak najkorzystniejszą strategię komercjalizacji powierzchni handlowej.
Dobrze przygotowana strategia poprzedzona gruntowną analizą pomaga wyznaczyć realistyczne, a przy tym ambitne cele i dobrać najlepsze metody ich realizacji. W przypadku komercjalizacji powierzchni handlowej celem będzie maksymalizacja zysku oraz dążenie do unikania lub zminimalizowania okresów przestojowych.
Kiedy należy przygotować strategię komercjalizacji?
Strategię komercjalizacji powierzchni handlowej najlepiej jest przygotować już na etapie planowania inwestycji. Warto to zrobić, ponieważ dzięki temu w czasie budowy obiektu można:
pozyskać większą liczbę inwestorów,
wybrać najbardziej pożądanych najemców i skierować do nich dobrze przygotowaną ofertę,
podjąć działania marketingowe, które wzbudzą zainteresowanie potencjalnych klientów,
celowo kreować wizerunek nieruchomości.
Im szybciej zacznie się przemyślane działania informacyjne i marketingowe, tym prędzej nieruchomość zacznie przynosić zyski. Firma REALM Sp. z o.o. opracowuje specjalne strategie komercjalizacji powierzchni handlowych w oparciu m.in. o dokładną analizę lokalizacji obiektu i jego potencjału. Specjalizuje się w wynajmie parków i centrów handlowych. Wieloletnie doświadczenie zespołu firm takich jak ta przekłada się na jego wiedzę i kompleksową obsługę. Dzięki ich wsparciu i fachowemu doradztwu właściciele obiektów handlowych, deweloperzy i inni klienci mogą mieć pewność, że ich przychody nie będą pozostawione przypadkowi.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Polecane firmy
-
Ekspert kredytowy, kredyty hipoteczne Przemysław Małyga
Doradztwo finansowe
woj. wielkopolskie61-831 Poznań, pl. Wiosny Ludów 2
-
DCF Dotacje Consulting Finanse Sp. z o.o.
Konsulting
woj. wielkopolskie60-702 Poznań, Głogowska 31 lok. 33
-
Marta Bielecka - Ekspert finansowy
Doradztwo finansowe
woj. podlaskie15-227 Białystok, Podleśna 3 lok. 1
-
Sylwia Środoń-Fugas Kancelaria Notarialna
Notariusze
woj. podkarpackie35-315 Rzeszów, mjr. Kopisto 4