Drukowane banery jako skuteczny sposób na reklamę
![Drukowane banery jako skuteczny sposób na reklamę Drukowane banery jako skuteczny sposób na reklamę](https://d2yvmenv39glx3.cloudfront.net/images/f-253944-drukowane-banery-jako-skuteczny-sposob-na-reklame.jpg)
Większość kampanii reklamowych obejmuje także reklamę outdoorową. Jedną z jej najpopularniejszych form jest baner, który od wielu lat cechuje się wysoką skutecznością. W świecie cyfrowych mediów bardzo ciężko jest zdobyć uwagę konsumentów, szczególnie że ogromna część z nich przemierza miasto, wpatrzona w telefony. Na szczęście, banerom wciąż się to udaje i dlatego od wielu lat cieszą się dużą popularnością wśród reklamodawców.
Podstawowe informacje na temat banerów
Wiele osób kojarzy banery z drukiem wielkoformatowym, który wiesza się na ścianach budynków. Jest to bardzo dobre skojarzenie, choć banery mogą być także umieszczone na wolnostojących tablicach i przystankach autobusowych. Ich głównym zadaniem jest oczywiście zareklamowanie towaru lub usługi, a dzięki swoim rozmiarom, można na nich umieścić wiele szczegółów.
Głównym materiałem do produkcji banerów jest frontlit, który cechuje się ogromną wytrzymałością. Jest to bardzo ważne w tego typu reklamach, gdyż będą musiały one znosić takie warunki atmosferyczne jak śnieg czy deszcz. Natomiast do tworzenia nadruków używa się wysokiej jakości tuszów solwentowych, które także są w stanie przetrwać wszelkiego rodzaju zgniatanie, moczenie i niszczenie.
Czy banery reklamowe są skuteczne?
Jak już zostało wspomniane, banery reklamowe są jednym z najskuteczniejszych środków reklamy outdoorowej. Wystarczy dobra lokalizacja i właściwie dobrana paleta kolorystyczna, a reklamodawca może mieć pewność, że jego reklama zostanie zauważona przez przechodniów. Oczywiście, aby to osiągnąć, należy skorzystać z usług profesjonalnej firmy drukarskiej, na przykład Amigo Sitodruk. Dodatkowo tego typu reklama często wypada bardzo korzystanie pod względem kosztów — nie trzeba bowiem kupować reklamy dla określonej grupy odbiorców na kilku różnych platformach, ponieważ tak naprawdę każda grupa docelowa i tak będzie ją codziennie mijała w drodze do pracy czy szkoły.
Reklama w postaci baneru to także świetny sposób na to, by zaprezentować publiczności swoją markę, a następnie zapaść jej w pamięć. Jeśli ktoś będzie mijał baner codziennie pięć razy w tygodniu, wtedy na pewno zacznie kojarzyć produkt właśnie z marką reklamodawcy. A to z kolei doprowadzi do tego, że to o niej potencjalny nabywca pomyśli jako pierwszej, chcąc kupić produkt z danej kategorii.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Polecane firmy
-
Marta Bielecka - Ekspert finansowy
Doradztwo finansowe
woj. podlaskie15-227 Białystok, Podleśna 3 lok. 1
-
DCF Dotacje Consulting Finanse Sp. z o.o.
Konsulting
woj. wielkopolskie60-702 Poznań, Głogowska 31 lok. 33
-
Sylwia Środoń-Fugas Kancelaria Notarialna
Notariusze
woj. podkarpackie35-315 Rzeszów, mjr. Kopisto 4
-
Ekspert kredytowy, kredyty hipoteczne Przemysław Małyga
Doradztwo finansowe
woj. wielkopolskie61-831 Poznań, pl. Wiosny Ludów 2