Artykuł sponsorowany

Dlaczego warto zainwestować w aparaty do badania włosów prowadząc salon fryzjerski?

Dlaczego warto zainwestować w aparaty do badania włosów prowadząc salon fryzjerski?

Nie musisz być trychologiem, aby badać stan włosów swoich klientów. Jeśli prowadzisz salon fryzjerski, możesz zaopatrzyć się w specjalne urządzenia do badania włosów oraz skalpu. Dzięki temu dogłębnie poznasz ich kondycję i będziesz mogła lepiej pomóc w walce z problemami, z jakimi zmagają się klienci. Jakie aparaty się do tego stosuje? Co dokładnie można nimi zbadać i dlaczego warto w nie inwestować?

Co można sprawdzić aparatem do badania włosów?

Dzięki aparatom do badania włosów możesz szybko ocenić ich stan nie tylko od zewnątrz, ale także od wewnątrz. Przy ich pomocy dowiesz się m.in. o tym, jak gęste i grube są włosy, w jakim stanie są ich łuski, jaki jest stopień ich utraty, stanie ujść mieszków włosowych oraz łodygi włosa, czy keratynizację skóry głowy. Aparaty do badania włosów, które oferuje np. Eurtex – dystrybutor aparatów do badania skóry i włosów, pomagają zdiagnozować choroby takie jak łuszczyca, łupież, łysienie czy uczulenie. Co więcej, dzięki nim możemy znaleźć przyczynę świądu głowy czy nadmiernego przetłuszczania się włosów i skalpu.

Aparaty do badania włosów, jako szansa na rozwój salonu fryzjerskiego

Nie da się ukryć, że w branży fryzjerskiej jest duża konkurencja. Powodzenie danego salonu zależy od wielu czynników. Głównie są to umiejętności osób tam pracujących, ale także od tego, jak szeroka jest oferta. Warto więc ją rozszerzyć właśnie o usługę badania włosów i skóry głowy. Klienci w jednym miejscu będą mogli zadbać o kondycję i wygląd włosów, a także zdiagnozować swoje problemy włosowe. Na pewno w ten sposób wyróżnisz się na tle konkurencji i przyciągniesz do salonu nowych klientów. Innowacyjne aparaty do badania włosów sprawią, że w oczach klientów salon będzie bardziej prestiżowy i nowoczesny.

Jakie aparaty wykorzystuje się do badania włosów?

Aparatów do badania włosów jest kilka. Jednym z nich jest ASM, który oprócz włosów bada także skórę głowy. Urządzenie to umożliwia nie tylko prowadzenie obserwacji, ale także dokonanie pomiarów. Innym tego typu aparatem jest API, wyposażony w cyfrowy tester skóry głowy. Z kolei aparat APM PRO jest aparatem mobilnym, a więc bez problemu możesz zabrać go ze sobą wszędzie tam, gdzie go potrzebujesz. Wszystkie aparaty są bardzo proste w obsłudze i są wyposażone w duży, czytelny ekran.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.