Czy warto inwestować w kserokopiarki poleasingowe?
Wyposażenie firmy w urządzenia biurowe wiąże się ze sporymi kosztami, na które wielu początkujących przedsiębiorców nie może sobie pozwolić. Zwłaszcza zakup profesjonalnej kserokopiarki wiąże się ze sporym wydatkiem. Istnieje jednak rozwiązanie, które pozwala wyposażyć w nią swoją firmę bez wydawania fortuny. Jest nim natomiast wybór kserokopiarki poleasingowej.
Czym są kserokopiarki poleasingowe?
Kserokopiarki poleasingowe to używane urządzenia, które po okresie leasingu nie zostały wykupione przez firmę. Najczęściej mają one więc od 2 do 3 lat, cechują się nowoczesnymi, zaawansowanymi funkcjami i wciąż w pełni spełniają swoje zadanie. Dlatego też zakup kserokopiarki poleasingowej jest atrakcyjną alternatywą dla nowych urządzeń.
Jaki jest stan techniczny kserokopiarek poleasingowych?
Głównym argumentem przeciwników inwestowania w kserokopiarki poleasingowe jest to, że są one używanymi urządzeniami. Należy jednak pamiętać, że sprzęt biurowy w okresie trwania leasingu musi obowiązkowo być serwisowany i konserwowany przez autoryzowanych specjalistów. Dlatego też, nawet jeśli był on naprawiany, zastosowane zostały w tym celu oryginalne części, nie obniżają jego jakości. Dodatkowo firmy oferujące sprzedaż kserokopiarek poleasingowych, takie jak ABC DIGITAL ze Szczecina przed ich wystawieniem na sprzedaż poddają je testom. Naprawiają i wymieniają ewentualne uszkodzone podzespoły, które mogłyby wpływać na jakość pracy urządzenia. Dzięki temu można mieć pewność, że tego typu kserokopiarki są w pełni sprawne i pozbawione wad.
Markowe urządzenia w niskich cenach, czyli zalety kserokopiarek poleasingowych
Jedną z podstawowych zalet zakupu poleasingowej kserokopiarki jest to, że najczęściej są one sprzętem produkowanym przez renomowane marki takie jak na przykład Canon, których cena jest nawet o połowę niższa od nowych modeli. Dzięki temu można korzystać w firmie z najlepszej jakości urządzeń bez ponoszenia dużych kosztów. Warto także wspomnieć, że zakup poleasingowe kserokopiarki podobnie jak w przypadku zakupu nowego urządzenia może być zaliczony do kosztów uzyskania przychodów. Dodatkowo tego typu sprzęt również obejmowany jest gwarancją, a ze względu na to, że jego wiek to najczęściej maksymalnie 5 lat dokupienie do niego tonerów nie stanowi problemu.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana